Известие

Collapse
No announcement yet.

колеги помагаите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • колеги помагаите

    баси днеска карах алфата си на диагностика (за 164 2000ТС 89г става дума)от петрич съм и ми казаха че нямали програма за тази кола.Иначе незнам какво и е ама разхода на гориво в момента е над 40 на сто.И ми цапа много свещите смених ги то писах и тема за това ама не е от тях,като поработи малко и ги искарам са много черни.Явно неможе да изгори бензина и определено идва в повече де от като гледам разхода.И саответно винаги изключва единия цилиндар работи на 3 много често.немога да отида в друг град с тая кола на диагностика и става мноо кофти помагаите моляви се

  • #2
    провери при първия майстор дали ти работи ламбда сондата . Ако не е от това виж дебитомера /веднага след филтъра / ако нищо не стане придвижи я по някъкъв начин / буксир / до благоевград или кюстендил /където има диагностика - успех

    Comment


    • #3
      Мойта е точно същата алфа и няма ламбда сонда.Сложи и газова уредба и така ще игнорираш проблема с бензина.Нали си с нов въздушен филтър(да не е задръстен еиии).Извади си кабела на датчика за температура на двигателя (синя букса),този датчик не е същия дето ти показва температурата на таблото, ами дава информация за темп. на самия комп.Също може да си извадиш буксата на TPS-a (trotle position sensor) или на български черната букса на дроселовата клапа(абе там дето е жилото за газта).След като извадиш тея 2-те букси пробвай пак би трябвало да има ефект. И също си провери регулатора на налягане на бензина да не "пикае" бензин през управляващото му маркуче.
      Alfa164 T.S 148++ HP
      Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

      Comment


      • #4
        ами един приятел който разбира от коли (ама не и от електроника де )ми каза че нямам такава сонда.А за дебитомера как да разбера дали работи?

        Comment


        • #5
          буксата е с номера на 2 или 3 крак на празен ход напрежението трябва да е м/у 0.5-1.5v А за темп. датчик при 80гр трябва да е около 300 ома
          antoan

          Comment


          • #6
            става въпрос за буксата на дебитомера
            antoan

            Comment


            • #7
              баси открихме от каде ми праи мизерии тая кола.В двигатела има 1 л бензин сигурно.в четвъртък ще го отваряме ама ако някой може да ме успокои малко ше съм му благодарен че немога да спя 2 дни вече.

              Comment


              • #8
                Според мене няма никакъв смисъл да го отваряте, какво ще видите там.Той ко на маистора му се сменят сегменти ли, то туй да не е лада.
                Първо проверете от къде иде тоя бензин в маслото ,има само 2 начина.
                1-онова маркуче за управлението на регулатора на бензина, дето ти обяснявам от 1 седмица поне.
                2-По-вероятно е да иамш проблем с дюзите(инжекторите), от мрасотийте в безина понякога дюзите се спичат така че пускат(пикаят) бензин постоянно.Случвало ми се е на клиент ,1 от 4 дюзи беше останала отворена и за 10 мин успя да вкара 2л бензин в маслото.Или ги сменяш тея дюзи,или ги чистите с ултразвук!!!
                Дано не си малоумник, защото имам и такива клиенти, аз му обяснявам половин час едно и също, а той ми повтаря какво му казал баджанака му.
                Ако единственият ти проблем е бензина в маслото то трябва да помислите с твоя майстор от къде е дошло там.Ако ли не правете каквото си искате сменяйте сегменти,вериги,маслообирачи,свещи за пореден път.Но проблема с влизането на бензин в маслото ще остане!!!
                Alfa164 T.S 148++ HP
                Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

                Comment


                • #9
                  колеги аз се родих.5 месеца ходене по мъките и даване на пари и толкоз писане в тоя форум,и най накрая самолета тръгна перфектно.Голяма пила е оказа се че буксичката на дюзата на 2-ри цилиндър недава добър контакт.мноо се кефя

                  Comment

                  Working...
                  X